Siste poster

torsdag 2. oktober 2008

Avhengighetsskapende striper

De danske tegneserieskaperne Mikael Wulff and Anders Morgenthaler som klinger under den enkle og logiske samle-betegnelsen Wulffmorgenthaler, er aktuelle med de geniale stripene sine i Aftenposten. Jeg roper hurra, for dette er morsomt!

Strengt tatt er man på ingen måte avhengig av Aftenposten for å nyte godt av galskapen til disse skruene. Nye striper legges daglig ut på seriens egen hjemmeside, hvor du i tillegg til å le til krampa tar deg også kan legge inn og lese kommentarer til morsomhetene, bestille fan t-skjorter eller stemme på din favorittstripe.

Så langt har jeg fått med meg en god dose Wulffmorgenthaler, og jeg mener at kvaliteten på stripene er gjennomgående høy. Ofte bryter jeg ut i spontan latter, andre ganger humrer jeg litt, og i blant blir det med litt velkjent trekking på smilebåndet. Hvis du syns høsten kan bli litt lang og mørk, anbefaler jeg Wulff-morgenthaler i valgfri dose, fra en til flere striper per dag.

Men pass på, du kan bli avhengig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er enig!

Kathleen sa...

Disse oppdaget i helgen da jeg leste Aftenposten! Bra saker, jeg skal deffinitivt lese mer.

Kathleen sa...

PS: Bra blogg du har, likte den veldig godt! :)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails