Siste poster

søndag 2. mai 2010

Bygge sandslott og nettverk

Jeg er ikke god på nettverksbygging. Ikke vet jeg hvor  byggingen skal foregå, hvem det skal bygges med, eller hvor mye man må bygge før man kan forvente avkastning.

Jeg antar at det er omtrent som å bygge sandslott. Du må stadig fylle på sand i byggverket for at det ikke skal rase sammen, og hvis bygningen blir for stor mister man kontrollen over deler av det, og forfallet setter inn.

Ettersom verken nettverksbygging eller sandslottbygging er blant mine sterke sider, har jeg bestemt meg for å gjøre noe med saken. I forrige uke kjøpte jeg meg spadesett i rødt og grønt på lekebutikken, og registrerte meg på LinkedIn. Så får vi se hva som gir mest avkastning på sikt.

Les min artikkel om LinkedIn på Femelle.no.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails