Siste poster

lørdag 14. november 2009

Gjøremålsliste for popkultur-junkies

Selv om snøen ligger tung og hvit på terassen utenfor, og selv om formiddagen har gått med til å både kjøpe julegaver og lage julepynt, er det langt i fra jul. En popkultur-junkie tar sjelden ferie, og en langhelg er den perfekte muligheten til å få unna en del oppgaver på den popkulturelle gjøremålslisten.

1.) Se andre sesong av Curb your Enthusiasm, som nå endelig har kommet i mine hender etter diverse teknisk bryderi, som egentlig slett ikke var av teknisk art, men som rett og slett skyldtes mennskelig svikt.

2.) Sjekke ut tv-serien Firefly. Serien omtales som space western. Jeg sier ikke mer.

3.) Lese ferdig Jeg skal vise dere frykten av Nikolaj Frobenius. Roman basert på forholdet mellom forfatteren Edgar Allan Poe og redaktøren Rufus Griswold. Etter 116 sider er jeg ikke helt overbevist, men jeg har ikke gitt opp enda.

4.) Sjekke ut Can You Make Pacman Art? Resirkulering, hurra!

5.) Heroes er tilbake, og har vært på skjermen i USA i et par måneder allerede. Episode 8 må skaffes.

3 kommentarer:

Heidi sa...

Firefly er en av mine favorittserier :)

Benjamin sa...

Firefly og Curb.. burde gjøre en crossover. Tror humoren i begge seriene hadde vært kompatible. Og jeg skulle gjerne høre Larry David banne på fremtids-chinengelskesisk :D

Thea Sofie sa...

Gleder meg til å begynne på Firefly! Har hørt mange sier at den er bra :)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails