Siste poster

onsdag 25. mars 2009

Skeivt avspark

Under Ladyfest-uka her i Oslo som fulgte i kjølevannet av 8.mars-feiringen, gjorde jeg dessverre en heller slapp innsats for å engasjere meg i festlighetene arrangert i feminismens navn. I det Ladyfest-uka gikk over til å bli en hvilken som helst vanlig uke, fikk jeg imidlertidig somlet meg ned på Queerkafè på Humla/Hausmania, hvor folk samlet seg for å bevintne det hardslående bandet Tranny Smith, performance-act'en Pantyhose-lady og ikke minst boybandet Bitchboiz.

Jeg var der hovedsaklig for å forevige kvelden på minnebrikke med mitt relativt nyinnkjøpte Nikon D60. I nettutgaven av Blikk (månedsavis for homser, lesber og biseksuelle) kan man i dag lese om Tranny Smith som i helgen spilte på Chateu Neuf i forbindelse med en kick-off for årets skeive ungdomsfestival "Jafnaðr" til sommeren. Et av mine bilder av Tranny er brukt som illustrasjon til artikkelen, og det er jo hyggelig.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails