Siste poster

tirsdag 20. januar 2009

Ekstrem oppussing

Nå har jeg snart har blogget i et halvt år, og en av de oppdagelsene jeg har gjort så langt, er at folk flest er usedvanlig høflige, selv på nett. Jeg har fått lite gufne kommentarer, bare enkelte sjarmerende bekymringsmeldinger da jeg i eksamensperioden før jul lot blogg være blogg og konsentrerte meg om Pavlov og Piaget. Dessuten har jeg mottatt forbausende lite tilbakemeldinger på bloggens minimalistiske snøhvite design, som strengt tatt ikke akkurat skriker etter oppmerksomhet.

I anledning nesten-et-halvt-år-som-blogger, har jeg derfor bestemt meg for å ta saken i egne hender og innføre et par forandringer, om ikke for dere, så for meg selv.

Resultatet er ny layout, en beskjeden mengde farger, ny og større pappeske-header, rød og fin footer med hendige linker og viktige beskjeder, og ikke minst et par nye spalter til glede for gamle og nye lesere. I tillegg til de vanlige innleggene, vil jeg for eksempel introdusere en liten spalte som heter "Kort og godt fra media", som ikke har noen annen funksjon enn å videreformidle viktige og uviktige hendelser fra vårt popkulturelle univers i kortversjon.

"Ukas video" er en relativt selvforklarende sak. Hver uke vil jeg presentere en ny video som jeg mener det er verdt å se. Jeg tenker også å sette i gang med en slags følgetong med navn "Nostalgisk tilbakeblikk" som antagelig kommer til å bli akkurat som det høres ut; nostalgiske tilbakeblikk på det ene og det andre. Disse vil komme som vanlige innlegg.

You'll be back!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det er hardt å være blogger og slett ikke alle klarer seg. Lykke til videre uansett og takk for link på sida :)

Thea Sofie sa...

Takker og bukker selv:) Har vært stille leser av siden din en stund nå, og tenkte det var på tide å spre det videre:)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails