Siste poster

mandag 8. september 2008

Skremmende nostalgi

Litt på etterskudd kan jeg melde at nok en gledelig tv-nyhet finner veien til våre stuer. Denne gangen er det TV2 som dykker ned i nostalgien med nye sendinger av 90-tallsserien "Twin Peaks" hver fredag de neste 30 ukene.

Selv var jeg alt for liten for detektimen da Twin Peaks gikk på lufta for første gang i Norge tidlig på 90-tallet, men jeg husker at jeg pleide å sniktitte når jeg hørte kjenningsmelodien til serien. Siden den gang har jeg fått anledning til å se hele serien både en og to ganger, uten sniktitting, og jeg gleder meg stort over at fredagskveldene framover nå er reddet.

Gi meg en kopp kakao og et teppe, så er jeg klar for å la meg skremmes av Bob. Bring it on!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails